A A A

Reklama na samochodach

 

Oferujemy szereg usług związanych z reklamą na samochodach:

- Napisy wycinane z folii ploterowych - matowych, z połyskiem lub odblaskowych - ORACAL 641 (4-letnia), 551 (8-letnia), 951 (10-letnia), 451 (3-letnia) - banerowa / na plandeki.

- Wydruki na foliach monomerycznych oraz wylewanych (dowolna grafika);

- Folie OWV - dziurkowane na szyby - zapewniające widoczność od środka pojazdu;

- Naklejki magnetyczne w dowolnych rozmiarach.

 

Oklejanie samochodów (zmiana koloru lakieru) oraz elementów wewnętrznych i zewnętrznych

Oferujemy oklejanie specjalnymi foliami samochodowymi (folie wylewane), charakteryzującymi się dużą plastycznością, która pozwala na precyzyjne oklejanie elementów karoserii z przetłoczeniami. Dodatkowym jej atutem jest ochrona lakieru przed zarysowaniami i otarciami.

Dodatkowo umożliwiamy oklejenie wszelkich elementów plastikowych, co zmieni samochód i jego wnętrze nie do poznania.

Pracujemy na foliach:

- ORACAL 551 (8-letnia) - Folia o dużej trwałości i wytrzymałości,sprawdza się przy wykonywaniu grafiki reklamowej i napisów na samochodach i środkach komunikacji, na płaskich elementach;

- ORACAL 951 (10-letnia) - Wysokiej jakości folia wylewana, znajduje zastosowanie przy tworzeniu grafiki reklamowej na samochodach i środkach komunikacji oraz różnorodnych zdobień, napisów i dekoracji o dużej trwałości. Może być naklejana na nierówne lub obłe elementy karoserii z przetłoczniami;

- ORACAL 970 (10-letnia) - Wysokiej jakości wielowarstwowa, wylewana folia PCV stworzona do całkowitego oklejania samochodów. Umożliwia zmianę koloru pojazdu bez konieczności jego lakierowania.  Bogata kolorystyka pozwala uzyskać niepowtarzalny design. Może być naklejana na nierówne lub obłe elementy karoserii z przetłoczniami;

- ORACAL 975 CARBON (5-letnia) - Wysokiej jakości  wylewana folia strukturalna. Trwałość: aplikacje pionowe 5 lat, aplikacje poziome 3 lata, kolory metaliczne w pionie 3 lata. Folia strukturalna została stworzona do oklejania elementów karoserii  pojazdów takich jak lusterka, maska, dach, błotniki, słupki etc., jak również do ozdabiania elementów wewnątrz auta. Unikalna struktura tych folii pozwala uzyskać nowoczesny design i niepowtarzalny charakter każdego auta. Może być naklejana na nierówne lub obłe elementy karoserii z przetłoczniami. Do wyboru: 975CA Standard Karbon - gofrowana (carbon), 975BR Brushed - czesana, 975HC Hoheycomb - plaster miodu, 975CR Crocodile - skóra krokodyla, 975CO Cocoon - kokon, 975DN Dune - wydma, 975EM Emulsion - emulsja. Folia ORACAL 975 nagrodzona Złotym Medalem na Targach Euroreklama 2010;

- ORACAL 970 CAMELEON (5-letnia) - Wysokiej jakości  wylewana folia z unikalnym efektem przechodzenia jednego koloru w drugi, w zależności od kąta widzenia, tzw. kameleon. Występuje w dziewięciu kolorach, w wersji połysk i mat: 98 turkus - lawenda, 319 ultramaryna - fiolet, 988 zielono - niebieski 317 awokado, 318 akwamaryn, 316 ametyst, 320 żurawina, 990 oberżyna - brąz, 315 pearl - symphony.

 

Przyciemnianie szyb

Oferujemy przyciemnianie szyb samochodowych i autobusowych certyfikowanymi foliami przyciemniającymi oraz bezbarwnymi (dodatkowo zabezpieczające przed rozbiciem, kradzieżą).

UWAGA:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, przyciemnianie szyb samochodowych możliwe jest tylko w miejscach nie mających wpływu na pole widzenia kierowcy. Oznacza to, że oklejane mogą być szyby tylne drzwiowe i tylna ogrzewana szyba w samochodach osobowych oraz boczne, dachowe i tylne w autobusach. Szyba przednia czołowa musi mieć przepuszczalność światła w zakresie widzialnym 75%, a szyby boczne w polu widzenia kierowcy muszą posiadać przepuszczalność światła co najmniej 70%.

Przyciemnianie szyb samochodowych tylnych może mieć miejsce tylko przy zastosowaniu atestowanych folii, czyli poddanych ocenie i badaniu Instytutu Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie (ICiMB).

Każda przyciemniona szyba powinna być oznakowana naklejką z numerem atestu folii, a właściciel samochodu powinien otrzymać stosowne zaświadczenie od firmy przyciemniającej szyby.

Podstawa prawna:
Prawo o ruchu drogowym art. 66 ust. 1 pkt. 5. (Dz. U. nr 98 poz. 602 - wraz z późniejszymi zmianami) "Pojazd uczestniczący w ruchu drogowym ma być tak zbudowany, wyposażony i utrzymany, aby korzystanie z niego zapewniało dostateczne pole widzenia kierowcy oraz łatwe, wygodne i pewne posługiwanie się urządzeniami do kierowania, hamowania, sygnalizacji i oświetlenia drogi przy równoczesnym jej obserwowaniu.”

Rozporządzenie Ministerstwa Transportu i gospodarki Morskiej z 1997 r. w sprawie wprowadzenia obowiązku stosowania polskich norm branżowych (Dz. U. 160 - z późniejszymi zmianami) BN-76/3626-07. „Kierowca auta osobowego musi ze swego miejsca mieć niczym nie ograniczone pole widzenia w obrębie kąta 180 stopni od 90 stopni z lewej strony przez przód do 90 stopni z prawej strony."

Regulamin nr 46 Europejskiej Komisji Gospodarczej ONZ Wymagane pola widzenia kierowcy: "Do przodu od miejsca kierowcy w promieniu 180 stopni i do tyłu w lusterka wsteczne i wymóg wyposażenia pojazdu w lusterko wsteczne po prawej stronie pojazdu, o ile lusterko wewnętrzne nie zapewnia dostatecznej widoczności do tyłu."

Regulamin nr 43 Europejskiej Komisji Gospodarczej  ONZ Na szybach innych niż przednie i nie mające wpływu na pole widzenia kierowcy można stosować przyciemnienia o przepuszczalności światła mniejszej 70%."